ایمان، محمدتقی؛ نوشادی، محمودرضا (1390). تحلیل محتوای کیفی، پژوهش، سال سوم، شمارهی 2.
ببی، ارل (1381). روشهای تحقیق در علوم اجتماعی، ترجمهی رضا فاضل، تهران: سمت.
بصیریان جهرمی، حسین (1392). رسانههای اجتماعی ابعاد و ظرفیتها، تهران: دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها.
جلالی، رستم (1391). "نمونهگیری در پژوهشهای کیفی"، مجلهی تحقیقات کیفی در علوم سلامت، سال اول، شمارهی 4.
رفیعپور، فرامرز (1382). تکنیکهای خاص تحقیق در علوم اجتماعی، تهران: سهامی انتشار.
رفیعپور، فرامرز (1393). دریغ است ایران که ویران شود، تهران: سهامی انتشار.
کریپندورف، کلوس (1390). تحلیل محتوا مبانی روششناسی، ترجمهی هوشنگ نایبی، تهران: نشر نی.
Bauman Zygmunt & D. L. (2013). Liquid Surveillance; A Conversation Polity press; Malden: USA
Hepp, A. (2013). Cultures of mediatization, Cambridge, Polity press.
Hjarvard, S. (2008). The Mediatization of Society A Theory of the Media as Agents of Social and Cultural Change, Nordicom Review, 29 (2).
Hjarvard, S. (2013). The mediatization of culture and society, London and New York Routledge.
Lundby, K. (2014). Mediatization of communication Università Della Svizzera italiana–University of Lugano 2014 Walter de Gruyter GmbH, Berlin/Boston.
Turkle, Sh. (2011). Alone together, Newyork, Basic Books.
Van Dijck, J. & Poell, T. (2013). Understanding Social Media Logic, Media and Communication, 1(1), 2-14.