ازکیا، مصطفی و غفاری، غلامرضا (1380). "بررسی رابطهی بین اعتماد و مشارکت اجتماعی در نواحی روستایی شهر کاشان"، دانشنامهی علوم اجتماعی، (17)9.##
پیروزیان، الهه (1389). گزارش عملکرد روابط عمومی دانشگاه الزهرا، تهران: انتشارات دانشگاه الزهرا (س). ##
حافظنیا، محمدرضا (1379). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی،. تهران: انتشارات سمت. ##
خنیفر، حسین و اسلامی، حسن (1386). "طراحی الگوی روابط عمومی کارآمد در سازمانهای دولتی"، فصلنامهی فرهنگ مدیریت، 4 (16). ##
ذکایی، سهیلا (1385). بررسی عوامل مؤثر در توسعهی روابط عمومی الکترونیک، پایاننامهی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز. ##
رابینز، استیفن و جاج، تیموتی (1389). رفتار سازمانی، ترجمهی مهدی زارع، تهران: انتشارات نص. ##
روستا، احمدغ ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالحمید (1386). مدیریت بازاریابی، تهران: انتشارات سمت. ##
زینآبادی، مرتضی (1387). اعتماد اجتماعی، گروه پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی، 16. ##
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس و حجازی، الهه (1386). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران: انتشارات آگاه. ##
سفیدی، هوشمند (1383). راهبردهای عملی روابط عمومی، تهران: انتشارات مؤسسهی تحقیقات روابط عمومی. ##
نصیری قیداری، حسن (1382). مدیریت روابط عمومی، تهران: انتشارات رسا. ##
ویلکاکس دنیس؛ کمرون، گلنت؛ آولت، فیلیپ و ایجی، ورن (2009). روابط عمومی: نقش، فرایند و استراتژی، ترجمهی محمد اعرابی و داوود ایزدی (1390)، تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی. ##
Alansari, H. A. (2013). “Public relations in academic libraries in Gulf Cooperation Council (GCC) states”, Library Management, 34 (1/2), 68-82. ##
Al-Shohaib, KH., Al-Kandari, A. A. J., & Abdulrahim, M. A. (2009). “Internet adoption by Saudi public relations professionals”, Journal of Communication Management, 13 (1), 21-36. ##
Childers Hon, L. (1998). “Demonstrating Effectiveness in Public Relations: Goals, Objectives, and Evaluation”, Journal of Public Relations Research, 10 (2), 103-135. ##
Childers Hon, L., & Grunig, J. E. (1999). “Guidelines for Measuring Relationships in Public Relations”, Institute for Public Relations, 1-40. ##
Choi, J., & Choi, Y. (2009). Behavioral dimensions of public relations leadership in Organizations. Journal of Communication Management, 13 (4), 292-309. ##
Cocca, P., & Alberti, M. (2010). “A framework to assess performance measurement systems in SMEs” International Journal of Productivity and Performance Management, 59 (2),186-200. ##
Gray, D., Davies, F., & Blanchard, K. (2004). “Does use of public relations promote a higher growth rate in small firms? The case of Lincolnshire”, Corporate Communications: An International Journal, 9 (4), 294-301. ##
Gurel, E., & Kavak, B. (2010). “Commentry A conceptual model for public relations in museums”, European Journal of Marketing, 44 (1/2), 42-65. ##
Heidarabadi, A., Sarukhani, B., & Valadbigi, A. (2012). “A Study of the Types of Social Trust and the Elements Influencing It: The Case of the Iranian Northern Town of Sari”, Asian Social Science, 8(1), 183-193. ##
Hong, Y., & Ki, E. (2007). “How do public relations practitioners perceive investor relations? An exploratory study”, Corporate Communications: An International Journal, 12 (2), 199-213. ##
Hsieh, A., & Li, CH. (2008). “The moderating effect of brand image on public relations perception and customer loyalty”, Marketing Intelligence & Planning, 26 (1), 26-42. ##
Kang, J., & Berger, B. K. (2010). “The influence of organizational conditions on public relations practitioners’ dissent”, Journal of Communication Management, 14 (4), 368-387. ##
Lages, C., & Simkin, L. (2003). “The dynamics of public relations key constructs and the drive for professionalism at the practitioner, consultancy and industry levels”, European Journal of Marketing, 37 (1/2), 298-328. ##
Podnar, K., & Golob, U. (2009). “Reconstruction of public relations history through publications in Public Opinion Quarterly”, Journal of Communication Management, 13 (1), 55-76. ##
Rindfleisch, A. (1999). “Organizational Trust and Interfirm Cooperation: An Examination of Horizontal Versus Vertical Alliances”, Institute for the Study of Business Markets, 1-20. ##
Salcedo, N. R. (2008). “Public relations before “public relations” in Spain: an early history (1881-1960)”, Journal of Communication Management, 12 (4), 279-293. ##
Sison, M. D. (2009). “Recasting public relations roles: agents of compliance, control or conscience”, Journal of Communication Management, 14 (4), 319-336. ##
Sriramesh, K., & Vercic, D. (2001). “International public relations: A framework for future research”, Journal of Communication Management, 6 (2), 103-117. ##
Sterne, G. D. (2010). “Media perceptions of public relations in New Zealand”, Journal of Communication Management. 14 (1), 4-31. ##
Watson, T. (2008). “Public relations research priorities: a Delphi study”, Journal of Communication Management, 12 (2), 104-123. ##
Zarvandi, N., & Zarvandi, J. (2012). “Conceptualizations of Trust in the Organization (Case Study in the Education Organization of Neishabur City)”, Ideal Type of Management, 1 (1), 37- 46. ##