عباس زاده, محمد, پناهی, الناز. (1394). چالشهای علم در عصر مدرنیته و پستمدرنیته (علمباوری یا عدم علمباوری). توسعه اجتماعی, 9(4), 27-50. doi: 10.22055/qjsd.2015.11928
محمد عباس زاده; الناز پناهی. "چالشهای علم در عصر مدرنیته و پستمدرنیته (علمباوری یا عدم علمباوری)". توسعه اجتماعی, 9, 4, 1394, 27-50. doi: 10.22055/qjsd.2015.11928
عباس زاده, محمد, پناهی, الناز. (1394). 'چالشهای علم در عصر مدرنیته و پستمدرنیته (علمباوری یا عدم علمباوری)', توسعه اجتماعی, 9(4), pp. 27-50. doi: 10.22055/qjsd.2015.11928
عباس زاده, محمد, پناهی, الناز. چالشهای علم در عصر مدرنیته و پستمدرنیته (علمباوری یا عدم علمباوری). توسعه اجتماعی, 1394; 9(4): 27-50. doi: 10.22055/qjsd.2015.11928
چالشهای علم در عصر مدرنیته و پستمدرنیته (علمباوری یا عدم علمباوری)
هنگام بحث دربارهی تفاوتهای مدرنیسم و پستمدرنیسم؛ میتوان از تفاوت علم باوری و عدم علم باوری نیز سخن به میان آورد. در یکسو افرادی مانند کارل پوپر هستند که داعیهی علم باوری را در سر میپرورانند و از سوی دیگر افرادی مانندکوهن و فایرابند از عدم باورداشت به علم سخن میگویند. در این مقاله سعی شدهاست که این دو طیف متفاوت اندیشه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
Challenges in the Era of Modernity and
Post-Modernity (Belief and Non-Belief to Science)
نویسندگان [English]
mohammad abbaszadeh1؛ elnaz panahi2
چکیده [English]
When we discuss about differences between modernism and postmodernism, we believe the differences between science and non-science too. On one side we can talk about Karl Popper who believe in science and the other side consist of people such as and Feyerabend and Kuhn who not believe to the science. In this paper an attempt has been done according to different aspect of discussion.